سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلنوشته های من....
ی لحظه صبر کن....ی کم آهسته تر....آره...آره... گوش کن....تو هم میشنوی؟....صدارو میگما!.... دقت کن.... تیک تاک....تیک تاک.... چقدر زود دیر میشود.....
درباره گوشه دنج و تنهایی من


تنها، بدون حتی سایه ای ک باشد کنارم ... اینجا،در بی تابی لحظه ها،چقدر جایت خالیست... م _ _ م
لوگو
تنها، بدون حتی سایه ای ک باشد کنارم ...
اینجا،در بی تابی لحظه ها،چقدر جایت خالیست...
م _ _ م
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید امروز: 0
  • کل بازدیدها: 3329



از این پس تنها ادامه میدهم.در زیر باران حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم!
میخواهم تنهاییم را ب رخ این هوای 2 نفره بکشم!
باران نبار من ن چتر دارم ن یار.....
امروز دوباره دلم شده بود مث آسمون.ابری و گرفته...
دوباره تمام وجودم یادِ یادهای از یاد رفته افتاد...
چقدر زود تموم شد....
چ زود رفت و وسط انبوهِ تاریکی های روزگار گم شد....
انگار همین لحظه ی پیش بود...
من بودم و سکوت و ابرهای گرفته و 2 چشم جادویی...
اون ک رفت تمام آرزوها و خنده ها وشادی هارو برد...اون حتی فکرم هم برد...
قلبم را سالهاست ک برده بود...
حالا من همه از اونم و اون همه از دیگری...
                          *
                          *
                          *
او رفت و بعد از رفتنش باران چ معصومانه میبارید....




موضوع مطلب :

نظر
شنبه 91 بهمن 7 :: 7:42 عصر
اهل آبادی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید