سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلنوشته های من....
ی لحظه صبر کن....ی کم آهسته تر....آره...آره... گوش کن....تو هم میشنوی؟....صدارو میگما!.... دقت کن.... تیک تاک....تیک تاک.... چقدر زود دیر میشود.....
درباره گوشه دنج و تنهایی من


تنها، بدون حتی سایه ای ک باشد کنارم ... اینجا،در بی تابی لحظه ها،چقدر جایت خالیست... م _ _ م
لوگو
تنها، بدون حتی سایه ای ک باشد کنارم ...
اینجا،در بی تابی لحظه ها،چقدر جایت خالیست...
م _ _ م
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید امروز: 0
  • کل بازدیدها: 3324



خانه بهانه ی تورا میگیرید و باز هیاهو در روحم خفه شده و

 این دلِ بی فروغ من باز هم به یاد تو میتپد شاید

 روزی،زمانی،جایی سراغش را بگیری....

دور افتاده از من و همبستر لحظه های قلبم:برای تو مینویسم.

برای تو که روزی تمام آرزویت بودم و حال...

برای تو که رنجیدی و رفتی و مرا در غروبی

 از سکوت و بغض و اشک جا گذاشتی....

بیا و بار دیگر به دل ویرانم سر بزن...

قلبم خسته است و روحم مرده....

بیا ای شریک لحظه های من...بیا تا آباد کنم برات تمام

ویرانی های شهر را......

بیا....




موضوع مطلب :

نظر
چهارشنبه 91 بهمن 18 :: 5:11 عصر
اهل آبادی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید